Så här återköper du biljetter till kommande evenemang
Skicka ett mejl till info@boden.fh.se med ditt namn, vad du vill att vi gör och det 10-siffriga referensnumret för hela köpet eller koden på biljetten som du vill återköpa. Om du hellre vill byta till ett annat datum eller föreställning går det i de allra flesta fall också bra.
Så här återköper du biljetter till evenemang samma dag
Vi svarar normalt på e-post med viss fördröjning, 1-2 arbetsdagar är normal väntetid. Gäller det biljetter till evenemang samma dag ska du därför i första hand ringa oss på 0921-18550 under våra ordinarie öppettider.
Biljetter till våra evenemang
Vid återköp av biljetter du köpt via hemsidan får du vanligtvis tillbaka pengarna på ditt bankkonto 3-5 bankdagar efter genomfört återköp. Vi förbehåller rätten att neka återbetalning enligt våra Köpvillkor.
Du kan också ringa oss eller komma förbi under biljettkassans ordinarie öppettider så hjälper vi dig med ditt återköp. Kom ihåg att begära återköp i god tid innan evenemangsstart.
Biljetter till andras evenemang
Arrangörer som säljer biljetter eller tar entré till evenemang som äger rum i våra lokaler tar själva beslut om hur de vill göra med återköp och återbetalning. Hittar du inte information om återköp? Hör av dig till oss så hjälper vi dig.
Klicka här för att se alla våra köpvillkor
Från och med 1 december 2021 krävs att du har giltigt vaccinationsintyg. Se även till att ha med giltig legitimation. Kontrollen sker i insläppet
Barn och unga under 18 år behöver inte uppvisa vaccinationsintyg
Om du nekas inträde på grund av att du saknar intyg kan dina biljetter återköpas innan evenemangets start. Vad som gäller vid andras evenemang i våra lokaler går att läsa mer om på sidan för aktuellt evenemang.
Läs mer om vaccinationsintyg